• ارسال سفارش
  • سوالات متداول

    پرسش و پاسخ پیرامون استفاده از خدمات رایت می

    تعدادی از پرسش های متداول شما عزیزان پیرامون استفاده از خدمات رایت می به همراه پاسخ در ادامه آورده شده است. برای مشاهده پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

    چرا باید رایت می را انتخاب کنم؟ ویژگی های شما چیست؟

    رایت می یک مرکز ارائه خدمات ترجمه و ویرایش آنلاین است که با آزمون های ورودی و فیلتر های سخت و متعدد مترجمین و ویراستاران خود را انتخاب می کند. این تیم مدام از لحاظ فنی و تخصصی ابراز صلاحیت می گردند. به علاوه تمامی پروژه ها قبل از ارسال به مشتری مجددا توسط گروه ارزیابی کیفی بررسی و بازخوانی می شوند و از لحاظ کیفیت و زمان تحویل دارای گارانتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دارند. برای اطلاعات بیشتر صفحه ” ویژگی های رایت می ” را مطالعه نمایید.

    آیا خدمات رایت می شامل ضمانت و پشتیبانی می شوند؟ چگونه؟

    تمامی سرویس ها و خدمات رایت می بسته به انتخاب سطح از لحاظ کیفیت و زمان تحویل شامل ضمانت بی قید شرط می باشد. در صورت وجود ایراد و مشکل در پروژه باید در مدت زمان گارانتی ما را از طریق صفحه ثبت شکایت مطلع سازید. پس از بررسی ایرادات گزارش شده اقدام به برطرف سازی ایرادات می نماییم و در صورت عدم برطرف شدن مشکلات وجه شما عودت داده می شود. توصیه می کنیم حتما قبل از ارسال سفارش صفحه شرایط و قوانین استفاده از خدمات را مطالعه نمایید.

    قیمت خدمات رایت می به چه صورت محاسبه می گردد؟

    قیمت گذاری سرویس ها در رایت می به صورت رقابتی بوده و بسته به کیفیت سطح انتخابی متفاوت است. برای خدمات ترجمه تخصصی، ویرایش تخصصی و پارافریز متون این هزینه ها بر اساس تعداد کلمات، زمینه متن، کیفیت و زمان تحویل محاسبه می گردد. اطلاعات بیشتر در این باره را می توانید در صفحه ” تعرفه خدمات ” مشاهده نمایید.

    البته برای قیمت گذاری دقیق تر بهتر است تا سفارش خود را برای ما ارسال نمایید تا در پلن های مختلف قیمت گذاری نماییم و شما با توجه به بودجه، کیفیت و زمان تحویل مورد نظر پروژه خود را ثبت نمایید.

    خدمات بررسی سرقت ادبی و بررسی ایرادات نگارشی و گرامری را می توانید بسته به تعرفه های موجود در این صفحات انتخاب و خریداری نمایید.

    سطوح مختلف سفارشات به چه معناست و چه تفاوتی دارند؟

    جهت جلب رضایت مشتریان، به ارائه خدمات در چند سطح کیفی با نرخ ها و کیفیت های مختلف اقدام نموده ایم. قیمت این سطوح بسته به مهارت مترجم و سابقه وی متفاوت است. برای مشاهده توضیحات بیشتر صفحه ” مقایسه سطوح مختلف ترجمه و ویرایش ” را مطالعه نمایید.

    ثبت سفارش در رایت می چگونه است؟

    برای ارسال سفارشات خود می توانید به صفحه ” ثبت سفارش ” مراجعه نمایید. با تکمیل فرم، اپراتور های ما در کوتاه ترین زمان سفارش شما را بررسی و قیمت گذاری می کنند و پیش فاکتور اولیه شامل هزینه، زمان تحویل و دیگر شرایط از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد. پس از تایید شما و پرداخت هزینه فرآیند انجام پروژه آغاز می گردد و در زمان مقرر برای شما ارسال می گردد.

    اگر برای ثبت سفارش به مشکل خوردید و یا قبل از ارسال پروژه، به مشورت با همکاران ما نیاز داشتید می توانید با ما تماس بگیرید. تماس با ما 

    چرا باید به شما اعتماد کنم و اطلاعاتم را در اختیار شما قرار دهم؟

    رایت می در قالب یک مرکز رسمی تماما به قوانین تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران پایبند است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد که این گواه بر فعالیت صادقانه و اخلاقی آن می باشد. تمامی مترجمین و ویراستاران نیز در مراحل استخدام ، ملزم به رعایت بند های پیمان منع افشا اطلاعات هستند و به آن وفادارند.

    مطابق با قوانین تجارت الکترونیکی و استاندارد بین المللی ISO 17100 : 2015 (که چارچوب اصلی فعالیت حرفه ای ماست)، تمامی اطلاعات مشتری اعم از اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس، فایل ها و پروژه ها و… نزد رایت می محفوظ است و به هیچ عنوان تحت استفاده شخص ثالث قرار نمی گیرد.

    پرداخت بانکی وجه سفارشات نیز توسط بانک ملت و شرکت به پرداخت تضمین می گردد.

    آیا تحویل پروژه به صورت فوری نیز امکان پذیر است؟

    برای آن دسته از عزیزانی که نیاز دارند تا در مدت زمان کمتری پروژه خود را تحویل بگیرند و محدودیت زمانی دارند حالت فوری را در نظر گرفته ایم که بتوانیم در بازه ی زمانی مورد نظر مشتری پروژه را ارائه دهیم. برای هماهنگی این سفارشات قبل از ارسال حتما با ما در تماس باشید.

    خدمات رایت می در چه زبان هایی ارائه می شود؟

    در حال حاضر خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی در زبان های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ارائه می گردد. در آینده نزدیک زبان های دیگر نیز به خدمات سایت اضافه خواهد شد.

    خدمات رایت می در کدام زمینه های تخصصی ارائه می شود؟

    ما بیش از هزار مترجم و ویراستار متخصص را با تحصیلات آکادمیک در رشته های مختلف گردهم آورده ایم. بنابراین جای نگرانی نیست و در بیشتر رشته ها مترجم و ادیتور متخصص در رایت می مشغول فعالیت می باشند. ترجمه و ویرایش کاملا تخصصی از متون ساده و عمومی گرفته تا متون دشوار مانند حقوقی، پزشکی، معارف و الهیات، ادبیات، اسناد و قراردادها و … در رایت می انجام می شود.

    چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم و فایل آن را دریافت نمایم؟

    تمامی اعلان ها و مکاتبات ما با مشتریان از طریق ایمیل و پیامک می باشد. تمامی سفارشات دارای کد رهگیری می باشند و پس از ثبت این کد برای شما ارسال می گردد که می توانید سفارش خود را رهگیری نمایید. به علاوه در هر مرحله، وضعیت پروژه از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

    پس از تکمیل پروژه نیز فایل نهایی برای شما ایمیل می شود. در صورتی که نیاز به نسخه چاپ شده دارید هزینه پرینت و ارسال جداگانه لحاظ خواهد شد.

    آیا برای تایپ نیز هزینه مجزا دریافت می گردد؟

    تمامی سفارشات پس از تکمیل به صورت تایپ شده و در فرمت درخواستی شما ( پی دی اف یا وُرد ) ارسال خواهد شد و هزینه ای بابت تایپ از شما دریافت نمی گردد.

    آیا امکان تحویل بخش به بخش سفارشات نیز وجود دارد؟

    در صورت نیاز مشتری سفارشات حجیم مانند ترجمه کتاب، پایان نامه یا ترجمه استاندارد های فنی و مهندسی را که از تعداد صفحات زیادی برخوردار است را می توان در چند بخش ارائه داد. برای تحویل بخش به بخش سفارشات حتما پس از ثبت سفارش با شما هماهنگ خواهد شد.

    شرایط ارائه تخفیف در رایت می چیست؟

    سفارشات بزرگ بسته به حجم سفارش تا ۴۰% شامل تخفیف می شوند. به علاوه در شرایط و مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه و متنوعی را مانند تخفیفات حجمی، مناسبات، مشتریان خاص و … برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

    آیا امکان پرداخت اقساطی سفارشات هست؟

    سفارشات حجیم بسته به مبلغ پروژه هم شامل تخفیف می شوند و هم دارای امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی می باشند. اطلاعات بیشتر در این زمینه پس از ثبت سفارش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    شرایط همکاری با رایت می به عنوان مترجم یا ویراستار چیست؟

    در صورتی که در زمینه خدمات ما مهارت دارید و تمایل دارید به صورت غیر حضوری به عنوان مترجم، ارزیاب یا ویراستار با رایت می همکاری نمایید به صفحه ” استخدام مترجم و ویراستار ” مراجعه نمایید و اطلاعات و رزومه ی خود را برای ما ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی مشخصات شما حتما با شما تماس خواهند گرفت.

    اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید.

    ثبت سفارش و قیمت گذاری رایگان
    سوالات متداول
    15 امتیاز - میانگین : 4.9 محبوبیت : 98.67%
    ثبت سفارش و قیمت گذاری رایگان

    برای ارسال سفارش کلیک کنید

    قیمت گذاری سریع و رایگان