گزارش خطا و ثبت شکایت

گزارش ایرادات و نواقص در انجام پروژه‌ها

هدف رایت می ارائه خدمات در کلاس جهانی و تمرکز بر روی اهداف مشتریان و افزایش کیفیت سرویس ها است. چنانچه پروژه تحویل شده به کاربران و مشتریان محترم در چارچوب شرایط و ضوابط رایت می، دارای نقص و یا ایراد باشد می‌توانید شکایات و انتقادات خودرا از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید.

 

نکات مهم:

توجه نمایید برای اعلام شکایت و مغایرت، باید ایرادات وارده را به صورت کامل مشخص و ارسال نمایید. برای این منظور لطفا قسمت هایی که از نظر شما دارای ایراد است را به صورت هایلایت مشخص و همراه با کامنت در یک فایل جداگانه برای ما ضمیمه نمایید.  به درخواست‌های مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چنانچه مقالات ترجمه یا ویرایش شده، از سوی اساتید ویا کمیته داوران مجلات به دلیل “اشکالات نگارشی و گرامری” و “کیفیت پایین ویرایش انگلیسی” رد گردد ما موظفیم کلیه ایرادات وارده را برطرف نماییم. برای این منظور حتما نامه ارسالی مجله مبنی بر رد مقاله به همراه تمام محتویات شامل نام سردبیر و ایمیل مورد مکاتبه و تاریخ دریافت ایمیل را برای ما ضمیمه نمایید تا بررسی گردد. چنانچه مقاله به دلایل دیگری مانند “پایین بودن کیفیت محتوای علمی” یا “دستکاری نویسنده در محتوای ویرایش شده” رد شود مسئولیتی متوجه ما نیست.

اعتراض ظرف مدت سه روز کاری توسط گروه ارزیابی بررسی و نتیجه به مشتری از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد. درصورت وارد بودن اعتراض، یک بار ویرایش رایگان مجدد ظرف ده روز کاری برای نویسنده انجام خواهد شد.

لطفا آدرس ایمیل و مشخصات پروژه خودرا در فرم به درستی وارد نمایید، پاسخ پیام شما به ایمیل شما ارسال می‌گردد. هم چنین می‌توانید در ساعات اداری با تلفن موسسه تماس حاصل نمایید تا مشکلات احتمالی پیگیری و مرتفع گردد.

به تمامی پیام ها در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد، اما اگر پاسخ پیام خودرا دریافت ننمودید لطفا قسمت Spam ایمیل خودرا نیز چک بفرمایید.

    لطفا پاسخ پرسش زیر را درون کادر بنویسید

    برای ارسال سفارش کلیک کنید

    قیمت‌گذاری سریع و رایگان