بررسی سرقت ادبی مقاله و متون انگلیسی


معمولا در نگارش متون و مقالات مهم به زبان دیگر مانند انگلیسی، هم‌پوشانی و تشابه متنی به صورت غیرعمدی رخ می‌دهد که منجر به ایجاد شائبه سرقت ادبی یا Plagiarism می‌شود بنابراین تشخیص سرقت ادبی مقالات و متون انگلیسی، پیش از ارسال به مجلات اهمیت زیادی دارد.

نرم افزار بررسی سرقت ادبی iThenticate معتبرترین نرم افزار مشابهت یابی مقاله انگلیسی است که توسط بسیاری از مجلات معتبر استفاده می‌شود. به راحتی و بدون دردسر می‌توانید درصد مشابهت مقاله خود را به کمک رایت می دریافت نمایید.

برای بررسی سرقت ادبی با iThenticate کلیک کنید

بررسی سرقت ادبی

نرم‌افزار معتبر آی‌تنتیکیت (iThenticate) از سوی بسیاری از مجلات و نشریات بین‌المللی استفاده می‌شود. این مجلات، مقالات ارسال شده را پیش از شروع فرآیند داوری با این نرم‌افزار بررسی می‌کنند و چنانچه مشابهت بالایی گزارش شود، مقاله را رد یا ریجکت می‌کنند. ما با استفاده از دسترسی مستقیم و سازمانی به این نرم‌افزار، مقالات شما را بررسی و میزان مشابهت مقاله را استخراج می‌کنیم.

البته نرم‌افزارهای متعددی وجود دارند که به طور رایگان یا پولی برای کاربران مختلف، بررسی سرقت ادبی را انجام می‌دهند. مثلا پلاجریزم‌چکر، گرامرلی و… در دسته این نرم‌افزارها قرار دارند. اما از میان این برنامه‌ها، آی‌تنتیکیت یکی از بهترین‌ها یا شاید بهترین نرم‌افزار بررسی سرقت ادبی است.

علت اعطای عنوان بهترین به این نرم‌افزار در آن است که از سوی بسیاری از ژورنال‌های علمی معتبر برای بررسی شباهت مقالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقریبا ۹۰ درصد از مجلات علمی معتبر دنیا برای تشخیص پلاجیاریسم از آی‌تنتیکیت استفاده می‌کنند. در واقع، یکی از نخستین گام‌های بررسی هر مقاله ارسالی به ژورنال‌های علمی معتبر، بررسی موضوع مقاله و همخوانی آن با اسکوپ و حیطه کاری آن مجله است و در قدم بعدی، داور از نرم‌افزار آی‌تنتیکیت هم بهره می‌برد تا بداند که درصد سیمیلاریتی مقاله با مقالات و متون دیگری که در پایگاه داده غنی نرم‌افزار موجودند، چه میزان است.

اگر درصد شباهت‌ها زیاد باشد، این موضوع به اطلاع نویسنده مقاله می‌رسد و باید برای پارافریز و رفع سرقت ادبی اقدامات لازم را پیگیری کند. پس استفاده از این نرم‌افزار قبل از ارسال مقالات خود به ژورنال‌های مختلف کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

اما ماجرا از این قرار است که اگر کسی بخواهد بدون کمک موسساتی مانند رایت می که همکاری‌های گسترده و سازمانی با آی‌تنتیکیت دارند، از خدمات این نرم‌افزار بهره ببرد، باید هزینه‌ای در حدود ۱۰۰ دلار پرداخت کند. اما کمک‌گرفتن از رایت می این هزینه را به طور چشم‌گیری تقلیل می‌دهد.

رایت می در زمان شروع همکاری با شما مقاله‌تان را در آی‌تنتیکیت بررسی می‌کند و میزان سرقت ادبی را در آن بررسی می‌نماید و گزارش آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

با تشخیص سرقت علمی، از اصالت مقاله و پایان نامه خود پیش از داوری مطمئن شوید

معتبر ترین نرم افزار تشخیص و بررسی سرقت ادبی

 

مورد استفاده سردبیران و ناشرین مطرح بین‌المللی با امکان بررسی کلمه به کلمه و تشخیص سرقت ادبی با دقت و حساسیت بالا در زبان‌های مختلف مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، اسپانیایی و …

جستجوی آنلاین و فوری در بین میلیاردها صفحه وب، دیتابیس آفلاین مجلات معتبر و صدها میلیون سند علمی منتشر شده

گزارش دقیق تشابه متنی و هایلایت قسمت‌های کپی شده به همراه لینک منبع در قالب یک فایل PDF

پشتیبانی از فرمت فایل‌های مختلف مانند PDF, Text, Excel, Word… و تشخیص خودکار شیوه ارجاع دهی مانند Harvard, APA,…

حذف فوری فایل‌های اسکن شده از جستجوگر پس از ارسال گزارش و ضمانت حریم خصوصی نویسنده

رایت می شریک مورد اعتماد دانشگاه‌ها، مجلات و سازمان‌ها

 

مشتریان رایت می

نمونه گزارش بررسی سرقت ادبی با نرم افزار iThenticate

 

 

دانلود نمونه گزارش بررسی سرقت ادبی

سرقت ادبی چیست؟

سرقت ادبی یا پلاجیاریسم (plagiarism) که گاهی به شکل پلیجریزم یا پلاجیاریسم هم در فارسی از آن استفاده می‌شود، از معضلات رایج دنیای مقاله‌نویسی و تولید محتوای علمی به شمار می‌رود.

ابعاد این کار بسیار گسترده است و زمانی شکل می‌گیرد که فردی ایده، فکر، متن و طرح فرد دیگری را به شکل‌های متنوع محتوایی در قالب مقاله، عکس، فیلم، کتاب یا هر شکل دیگری از محتوا به نام خود عرضه کند.

سرقت ادبی یا پلاجیاریسم به دو صورت رخ می‌دهد: عمدی یا غیرعمدی. اگر با قوانین دنیای تولید محتوا در حوزه مقاله‌نویسی آشنا نباشید، امکان دارد به راحتی به شما انگ سرقت ادبی چسبیده شود.

این موضوع در دنیای مقاله‌نویسی علمی، آن‌قدر مهم شده است که حالا داوران و کارشناسان متعددی برای بررسی و تشخیص سرقت ادبی مقالات در زمان داوری مشغول به کار می‌شوند و به کمک نرم‌افزارهای رنگارنگ سعی در کشف این موضوع در هر مقاله دارند.

 

انواع سرقت ادبی کدامند؟

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، آشنایی با مصادیق و انواع سرقت ادبی ضروری و واجب است.

 

به این ۵ نوع دقت داشته باشید:

سرقت ادبی مستقیم؛ از تمام یا بخشی از مقاله‌ای دیگر در متن خود استفاده کنید.

پرداخت هزینه به شخص دیگر؛ با پرداخت هزینه از کسی بخواهید برایتان مقاله بنویسد؛

سرقت ادبی از خود؛ از مقالات قبلی خود بدون رفرنس‌دهی درست استفاده کنید یا یک مقاله را چند بار به چند جا ارائه بدهید؛

نقل‌قول و بازنویسی بدون ذکر منبع؛ به‌درستی ارجاع‌دهی و رفرنس‌نویسی را رعایت نکنید؛

سرقت ادبی از طریق کپی-پیست‌کردن؛ تدوین یک مقاله با برداشتن بخش‌هایی عینی از مقالات مختلف.

 

برای جلوگیری از سرقت ادبی چه باید کرد؟

حتی افرادی که کاملا به زبان انگلیسی و نگارش مقالات لاتین مسلط هستند، ممکن است اشتباها به سرقت ادبی دچار شوند. بنابراین پیشنهاد ما ابتدا استفاده از سایت‌ها و نرم‌افزارهای بررسی پلاجیاریزم و فهمیدن مقدار و میزان تشابه متنی است و سپس انجام پارافریز مقاله با روش‌ها و و تکنیک‌های حرفه‌ای.

 

عواقب و مجازات سرقت ادبی چیست؟

تفاوتی ندارد که نویسنده چقدر به زبان انگلیسی مسلط است و در نگارش متون و مقالات تخصص و تجربه دارد. دچار شدن به سرقت ادبی می‌تواند خواسته یا ناخواسته رخ دهد و عواقب ناخوشایندی برای نویسنده به بار آورد. اگر مقاله به‌درستی نگارش و بازنویسی نشده باشد منجر به رد شدن مقاله، خدشه‌دار شدن اعتبار علمی و حتی در شرایطی مجازات نویسنده خواهد شد.

در ایران هم مجازاتی برای سرقت ادبی در نظر گرفته می‌شود. مجازات‌های مختلفی در انتظار کسانی خواهد بود که خواسته یا ناخواسته متهم به پلاژیاریسم می‌شوند. برای مثال، پرداخت جریمه‌ها و هزینه‌های نقدی یا ممانعت‌هایی برای دفاع از پایان‌نامه‌ها و دریافت مدارک فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان و همین‌طور سلب‌شدن امکان ارتقای علمی اساتید از جمله مجازات‌هایی هستند که انتظار سارقان ادبی را می‌کشند.

البته مخدوش‌شدن اعتبار افراد در جوامع علمی و تخصصی از بدترین عواقب سرقت ادبی است.

 

نحوه تشخیص سرقت علمی

با پیشرفت تکنولوژی و جریان آزاد اطلاعات امکان وقوع سرقت علمی بیشتر شده و همین امر یکی از دلایل اصلی رد شدن یا ریجکت شدن مقالات در دوره‌ی اخیر است.

سردبیران و مسئولان مجلات معتبر علمی، در قدم اول به بررسی سرقت ادبی مقالات پرداخته و در صورت تشخیص سرقت علمی حتی به مقدار کم، این فرآیند متوقف شده و حتی به مرحله بررسی علمی نخواهد رسید و به اصطلاح مقاله رد یا ریجکت خواهد شد.

از آن جایی که ممکن است سرقت ادبی به صورت ناخودآگاه و غیر عمدی رخ داده باشد بهترین انتخاب، بررسی سرقت علمی مقالات ISI و بررسی کپی بودن مقاله پیش از ارسال به داوری توسط نویسنده بوده تا در صورت تشخیص سرقت علمی، این موارد بازنویسی و برطرف گردند.

معمولا به علت محدودیت و هزینه‌های بالا و علی‌الخصوص اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، استفاده از نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی برای نویسندگان و پژوهشگران ما فراهم نیست و یا بسیار گران است.

 

بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate

کامل‌ترین، معتبرترین و بهترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی مقالات، نرم افزار iThenticate است که مورد استفاده سردبیران و مسئولان انتشارات معتبری مانند ScienceDirect ،Wiley ،Springer ،Taylor and Francis و… بوده و میزان دقیق همپوشانی مقالات را گزارش می‌دهد.

سایت تشخیص سرقت ادبی iThenticate با دسترسی به بیش از ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ صفحه وب و بیش از ۱۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ محتوای علمی از بیش از ۳۰۰ ناشر عضو Cross Check دقیق ترین میزان تشابه متنی و همپوشانی را گزارش می‌دهد.

iThenticate مانند دیگر نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی مقالات قابل نصب روی کامپیوتر نیست و برای استفاده از آن باید وارد سایت شوید و پلن های آن را خریداری نمایید. آیتنتیکیت به صورت آنلاین میزان سرقت علمی را گزارش می‌دهد.

سیاست اصلی شرکت سازنده، ارائه خدمات به ناشرین، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها به‌صورت گروهی بوده و استفاده موردی بسیار محدود و پر هزینه است. هم اکنون هزینه بررسی سرقت ادبی در سایت اصلی برای هر مقاله حدود ۱۰۰ دلار است که ما با داشتن دسترسی‌های سازمانی از خارج از کشور این سرویس را با هزینه مناسب‌تری در اختیار کاربران خود قرار داده‌ایم.

 

منابع و دیتابیس آیتنتیکیت چیست؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نوشته هم ذکر شد، منبع و دیتابیس نرم‌افزار آی‌تنتیکیت بسیار قوی است. یعنی تقریبا هر مقاله مهم و معتبری که در ژورنالی علمی به چاپ رسیده و منتشر شده در پایگاه داده این نرم‌افزار وجود دارد. بنابراین، مقایسه مقاله‌تان در آن با داده‌های موجود در پایگاهش می‌تواند بخش‌هایی از کارتان را که به مقاله‌ای در آنجا شباهت دارد، به‌خوبی شناسایی کند.

این شناسایی به شما کمک خواهد کرد تا اثرتان را بازنویسی یا پارافریز کنید و مانع از ایجاد هرگونه شباهتی میان متن خودتان و متنی دیگر شوید. استناد ژورنال‌های بزرگ علمی به این نرم‌افزار هم نشان می‌دهد که استفاده از آن برای بررسی سرقت ادبی می‌تواند ایده بسیار عقلانی و خوبی باشد.

 

البته استفاده از این نرم‌افزار به صورت فردی می‌تواند زحماتی را به شما تحمیل کند. مثلا اینکه هزینه هر بار استفاده از آیتنتیکیت، حدود ۱۰۰ دلار است. این رقم برایتان هزینه زیادی خواهد شد. اما روش‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

چرا مقالات باید قبل از ارسال برای داوری از لحاظ سرقت ادبی بررسی گردند؟

۱ – پیشگیری از رد شدن یا ریجکت مقاله توسط ناشر

۲ – پیشگری از خدشه دار شدن اعتبار علمی

۳ – پیشگیری از مجازات ها و جرایم مختلف

 

چرا نباید به نرم افزار های بررسی سرقت ادبی رایگان اعتماد کرد؟

۱ – محدودیت نرم افزار های رایگان در جستجوی کلمات و عبارات سرقت شده

۲ – عدم دسترسی به منابع و اسناد علمی از پایگاه های علمی معتبر

۳ – محدود بودن بررسی سرقت ادبی به منابع رایگان و Open Access

۴ – گزارش دهی جزیی و ناقص و درصد خطای بالا

۵ – ذخیره سازی فایل های ارسالی برای استفاده در موارد غیرقانونی

 

پس از ارسال گزارش میزان سرقت علمی، فایل اصلی از روی سرور های iThenticate حذف می‌شود و در بررسی‌های بعدی به عنوان سرقت ادبی شناخته نخواهد شد.

ما به عنوان نماینده و دارای اکانت سازمانی iThenticate به شما ضمانت می‌دهیم هیچ نسخه‌ای از متن مقاله یا پایان نامه شما که برای بررسی سرقت ادبی ارسال می‌گردد نزد ما نگه داری نخواهد شد و مطابق با قوانین تجارت الکترونیک ایران، تمام تلاش خود را در راستای حفظ دستاوردهای علمی و اطلاعات شخصی شما به کار خواهیم گرفت.

 

چرا از نرم‌افزار آی‌تنتیکیت استفاده می‌شود؟

بیش از ۹۰ درصد مجلات علمی معتبر از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و برای تشخیص سرقت ادبی به سراغ آی‌تنتیکیت می‌روند. پس بهره‌بردن از آن برای بازنویسی مقالات علمی بسیار عاقلانه است.

اما چرا به جای اینکه خودتان مستقیما به سراغ استفاده از آن بروید، بهتر است برای انجام ithenticate به رایت می مراجعه کنید؟ علت این است که دسترسی به نرم‌افزار و هزینه آن به طور عادی برای افراد معمولی ساده و اندک نیست. پس باید کارتان را به کاردان در این زمینه بسپارید.

نرم‌افزار آی‌تنتیکیت با تشخیص بخش‌های سرقت ادبی در مقاله به شما کمک می‌کند تا به جای بازنویسی کلی اثر، فقط بخش‌های لازم را پارافریز کنید. این یعنی تصمیمی هوشمندانه برای بالابردن احتمال پذیرش و چاپ مقاله‌تان در ژورنال‌های مختلف.

هزینه کار هم با کمک‌گرفتن از رایت می برایتان به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و دیگر نیاز نیست در هر بار استفاده از نرم‌افزار، ۱۰۰ دلار بپردازید.

 

چند درصد تشابه متنی برای مجلات قابل‌قبول است؟

هر چقدر که تشابه میان مقاله شما با مقالات و اسناد علمی دیگر کمتر باشد، بهتر است. البته باید این را هم در نظر گرفت که ماهیت تحقیق و پژوهش در استنادکردن به آثار علمی قبلی است. در حقیقت، بالارفتن از نردبان علم تنها در صورتی میسر می‌شود که تحقیقات و پژوهش‌ها در گذر زمان به عنوان پله‌های این نردبان، پشت سر هم قرار بگیرند و به یکدیگر کمک کنند.

پس هیچ‌گاه درصد تشابه متنی یک مقاله با مقالات و متون دیگر به سفر نخواهد رسید. اما برخی از مجلات دارای درصد مشخصی از تشابه هستند. این مجلات درصد اندکی از شباهت میان محتویات یک مقاله با آثار دیگر را برمی‌تابند. این درصد اندک هم به شباهت میان جداول، منابع، تصاویر و چیزهایی اختصاص دارد که در هر حال، درصدی شباهت میان آنها و هر متن دیگری محتمل است.

مثلا مجلات معتبر سخت‌گیر فقط ۵ تا ۱۰ درصد از شباهت میان مقاله شما و آثار دیگر را می‌پذیرند. اما مجلاتی که سخت‌گیری کمتری در این زمینه دارند و معمولا در شمار مجلات ISI راهی ندارند، از ۲۰ تا ۳۰ درصد شباهت را هم قبول می‌کنند. برای اینکه از این رقم مطلع شوید، امکان مراجعه به سایت هر ژورنال وجود دارد. در وبسایت مجلات معمولا درباره نرخ پذیرش شباهت‌ها اطلاعاتی ارائه می‌شود.

 

پارافریز و بازنویسی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

پارافریز مقاله انگلیسی یک امر تخصصی و برای ارسال مقاله به داوری ضروری است. برای رفع سرقت ادبی و افزایش چشمگیر رسایی و شیوایی و هم‌چنین حفظ اصالت نوشته، بازنویسی مقاله انگلیسی اهمیت بسیاری دارد. مقاله‌ای درخشان و تاثیرگذار خواهد بود که از اصالت کامل برخوردار باشد و مصداق سرقت علمی در مقالات علمی یا پلاجیاریزم نباشد.

رفع سرقت ادبی مقالات معمولا حساسیت و دشواری‌های زیادی دارد. چرا که متن نگارش‌شده حاصل فعالیت، تحقیق و پژوهش یک فرد با صرف هزینه و زمان زیادی است. بنابراین وظیفه‌ بازنویسی متون انگلیسی باید بر دوش فردی قرار بگیرد که علاوه بر تسلط کافی به زبان انگلیسی و داشتن توانایی درک مطلب بالا، در زمینه علمی متن هم تخصص داشته باشد.

برخی معتقدند برای بازنویسی مقاله می توان از نرم افزار پارافریز متون انگلیسی استفاده کرد. اما باید توجه داشت که هیچ ساخته دست بشری توانایی و خلاقیت ذهن انسان را در پارافریز مقالات ندارد و جای دقت و باریک‌بینی آن را نمی‌گیرد.

حداقل بازنویسی مقالات isi نیازمند دقت و درک مطلب بیشتری است. اگر بخواهیم ساده‌تر به مفهوم پارافریز به ویژه در دنیای مقاله‌نویسی علمی اشاره داشته باشیم، باید بگوییم که این کار به معنی استفاده از  اطلاعاتی از دیگران یا حتی مقالات قبلی خود به زبانی دیگر است. یعنی به شیوه‌ای که نشان بدهید، قصد سرقت ادبی نداشته‌اید و خبری از تقلب و کپی‌برداری در کارتان نیست.

کسی که پارافریزینگ انجام می‌دهد و به دنبال رفع پلاژیاریسم است، می‌خواهد ثابت کند که اگرچه از ایده یا اطلاعاتی به غیر از دستاوردهای خود در پژوهشش استفاده می‌کند اما قصد ندارد که آن اطلاعات را به نام خود ثبت کند. بلکه فقط از آنها کمک می‌گیرد یا ادراکات خود از آنها را در کارش منعکس می‌کند. در واقع، پارافریز ارجاع‌دهی به منبعی دیگر بدون نام‌بردن مستقیم از آن است.

 

خدمات پارافریز و رفع سرقت ادبی رایت می چیست؟

مجموعه رایت می با درک نیاز شدید جامعه علمی ایرانی به خدماتی پیرامون نگارش و آماده‌سازی مقالات علمی برای ارسال به نشریات مختلف سعی کرده است، جمعی زبده از کارشناسان خود را برای رسیدگی به درخواست‌ها و سفارشات مشتریان گرد هم آورد. متخصصان بازنویسی مقالات و رفع پلاجیاریزم رایت می کسانی هستند که در زمینه‌های علمی و رشته‌های تخصصی مختلف دارای تحصیلات هستند و از همین رو، برای بازنویسی مقالات مختلف در جریان محتوای علمی مقالات هستند.

از طرف دیگر، دانش زبان انگلیسی آنها و همچنین آشنایی‌شان با فضای نگارش آکادمیک مقالات به‌گونه‌ای است که جای شک و شبهه‌ای در کیفیت متون و مقالات باقی نمی‌گذارد. کارشناسان فعال در رایت می بعد از گذراندن آزمون‌های حرفه‌ای و تخصصی مختلفی که این مجموعه برگزار می‌کند، انتخاب شده‌اند و ضمنا از سوی مجموعه رایت می، برنامه‌هایی برای یادگیری مداوم اعضای تیم در نظر گرفته می‌شود. این برنامه‌های آموزشی مانع از آن می‌شود که اطلاعات، مهارت‌ها و دانش اعضای تیم‌های مختلف رایت می از تازگی و نشاط فاصله بگیرد.

 

حریم خصوصی و امنیت اطلاعات و مقالات چگونه تضمین می‌شود؟

ما در رایت می زمان زیادی را صرف می‌کنیم تا با توسعه و آموزش تیم خود شما را به اهدافتان نزدیک سازیم. ما هم‌چنین موظفیم تا از اطلاعات شما، اعم از اطلاعات و اسرار پژوهشی، حقوقی، تجاری، مشخصات شخصی، فایل‌ها و… حفاظت و حراست نماییم.

ضمن اینکه نرم‌افزار آی‌تنتیکیت هم مانند بسیاری از نرم‌افزارهای رایگان و آنلاین نیست که مقاله‌تان را در پایگاه داده خود به ثبت برساند. چون اصلا فقط داده‌هایی را در خود نگه می‌دارد که در مجلات علمی معتبر چاپ شده باشند. پس جای نگرانی بابت از دست‌رفتن محرمانگی اثر خود نیست.

 تمام ویراستاران، مترجمان و ارزیابان نیز ملزم به رعایت این مهم بوده و به شما اطمینان خواهیم داد که هیچ‌گونه سو‌استفاده از اطلاعات‌تان صورت نمی‌پذیرد و آنها در اختیار شخص یا سازمان دیگری قرار نخواهند گرفت.

رایت می دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین نماد ساماندهی از وزارت ارشاد است و در قالب یک موسسه به‌صورت رسمی در زمینه خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی فعالیت می‌کند.

پس بدیهی است که ورود به مسیرهای غیرقانونی در برنامه کاری‌اش جایی ندارد و در صورت وقوع چنین جرایمی هم، امکان پیگیری از مجاری قانونی برایتان وجود خواهد داشت. رایت می دوست ندارد که شهرت و اعتمادی که به واسطه فعالیت در مسیرهای درست و سفید در این سال‌ها داشته است، از بین ببرد. پس به آن اعتماد کنید.

 

سوالات متداول

می‌خواهم با iThenticate مشابهت یابی کنم. لطفا راهنمایی کنید

وارد صفحه ثبت سفارش شوید و فایل خود را آپلود کنید. سپس در مدت زمان کوتاهی فاکتور شما صادر می‌شود و می‌توانید سفارش خود را پرداخت نمایید و در مدت زمان مشخص شده گزارش را تحویل بگیرید.

آیا این نرم‌افزار همان نسخه مورد استفاده مجلات است؟

دقیقا نسخه‌ای به‌کار گرفته می‌شود که توسط مجلات استفاده می‌شود. مقاله‌تان دقیقا با همان تنظیماتی که مجلات و ژورنال‌ها اعمال می‌کنند بررسی می‌شود. بنابراین پیش از سابمیت می‌توانید از درصد مشابهت مقاله‌تان اطمینان حاصل کنید.

آیا شما نسخه اصلی این نرم‌افزار را در اختیار دارید؟

بله نسخه معتبر و اصلی نرم‌افزار iThenticate استفاده می‌شود. به دلیل دسترسی سازمانی و خرید عمده، هزینه بررسی سرقت ادبی به طور چشم‌گیری مناسب‌تر از هزینه اصلی محاسبه و دریافت می‌گردد.

آیا فایل مقاله‌ام در نرم‌افزار iThenticate ذخیره می‌شود؟

خیر به هیچ وجه! پس از بررسی و ارسال گزارش برای شما، فایل مقاله‌تان از سیستم حذف شده و در بررسی‌های آینده نیز سرقت ادبی تشخیص داده نخواهد شد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید مقاله‌تان را برای بررسی تشابه ارسال نمایید.

آیا بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی هم با iThenticate انجام می‌شود؟

نه متاسفانه درحال حاضر زبان فارسی تحت پوشش این نرم‌افزار نیست. برای این منظور می‌توانید از نرم‌افزارهای مورد تایید وزارت علوم مانند سمیم نور استفاده کنید.

تا چه میزان سرقت ادبی برای مجلات قابل قبول است؟

به دلیل این که مجلات معیارهای متفاوتی دارند، به‌طور دقیق عدد ثابتی را نمی‌توان اعلام کرد اما معمولا درصد زیر 20 برای بیشتر مجلات قابل قبول است.

آیا سرقت ادبی مقاله قابل رفع است؟

بله قطعا. پس از اینکه گزارش سرقت ادبی مقاله‌تان را دریافت کردید می‌توانید سفارش پارافریز مقاله ثبت کنید تا ویراستاران رایت می تشابه متنی مقاله‌تان را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهند.

نحوه پشتیبانی و مشاوره رایگان چگونه است؟

به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته می‌توانید از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ با شماره تلفن 09101669009 در تماس باشید. آدرس ایمیل order@writeme.ir نیز پاسخگوی شماست.

چگونه به شما اعتماد کنم و اطلاعاتم را دراختیارتان بگذارم؟

رایت می یک موسسه رسمی ثبت شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره است و در چارچوب استاندارد بین‌المللی ISO 17100 : 2015 عمل می‌کند.

چرا باید رایت می را انتخاب کنم؟

تمامی پروژه‌ها قبل از ارسال به مشتری مجددا توسط گروه ارزیابی کیفی بررسی و بازخوانی می‌شوند و از لحاظ کیفیت و زمان تحویل، گارانتی و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارند. برای اطلاعات بیشتر صفحه ” ویژگی های رایت می ” را مطالعه نمایید.

به بررسی سرقت ادبی احتیاج دارید؟

سریع و رایگان پیشنهادات ما را دریافت نمایید

ثبت سفارش آنلاین و قیمت گذاری رایگان
4.9/5 - (80 امتیاز)

برای ارسال سفارش کلیک کنید

قیمت‌گذاری سریع و رایگان